Mission Ol Chiki 2025

Umul
0

 


১৯২৫ সালরে তেয়ার লেদ পন্ডিত রঘুনাথ মুর্মু গমকেয়াঃ অল চিকি, হিজুগ কান ২০২৫ সালেরে ১০০ সেরমা পুরাওগ কানা। মেন খান নিত ধারিজ হ আয়মা সান্তাড় হড় ক, অল চিকিতে অল সে পাড়হাও বাং বন বাডায়া। যাহা‌ দ আব সানাম ক ঠেনগে আডি দুঃখ রেয়াগ কাথাগে কানা। অনা খাতির অল চিকি বারেতে দিস  হুদিস এম আর অল চিকিতে অলগ পাড়হাও সেড়ায় লাগিদ  মিদ পায়ড়ি লাহা হোয় আকানা কুসুমডুংরী চিরগাল সেচেদ আখড়া রে। বিডাও রেয়াগ বিনিড সাঁওতে সার্টিফিকেট হ ঞামগ আ। গেল (১০) সেরমা খন চেতান উমেরান সানাম হড় ক লাগিদ সেলেদ রেয়াগ সুযোগ এমগ হুয়ুগ কানা।।  অল পাাড়হাও লাগিদ নোটস কহ আখড়া খনগে এমগ হোয়োগ কানা। সিলেবাস রে তাহেন কানা চিকি, সান্তাড়ি রনড়, এলখা, আর সাঁওহেদ রেয়াগ উপরুপম‌। ক্লাস এতহবগ লাগিদ ২০২৪  জানুয়ারি রেয়াগ ২০ তারিখ খন, সেলেদ রেয়াগ কামিহরা কদ ২০২৪/০১/০২ খন অনলাইনতে এতহবগ আকানা।

 

সেলেদগ লাগিদ ১০০ টাকা কাতেগ লাগাঃ কানা আর ক্লাস দ সপ্তাহরে ৪ দিন হোয়োগ আ। ৩ মাস রেয়াগ কোর্স কানা। সানাম ফি কগে আখড়ারে চালাও কাতেগ জমায় হয়োগ আ।

বিঃদ্রঃ আসড়া রেয়াগ আরি ক অক্ত নাপিত পাল্টাও হুয় দাড়েয়াগ আ।

সেলেদগ_লাগিদ https://chirgalchir.blogspot.com/ আর বাং খান https://umul01.blogspot.com/ অয়েবসাইট ভিসিট তাবন পে। অকা লেকা কাতেগ সেলেদগ হয়োগ আ আনা বাডায় লাগিদ Guide Book ঞেল তাবনপে ।

Contact number : 6296031442 


Language is a key component of cultural identity, and scripts are the vessels that carry the essence of a community’s heritage.  The All Chiki script developed by Pandit Raghunath Murmu in 1925 is deeply rooted in Santali culture.  Learning Ol Chiki is not only about imparting linguistic knowledge but also about preserving and celebrating the cultural heritage of the Santali people.  Knowledge of language becomes a means of fostering pride and identity among members of a nation, ensuring that future generations are connected to these roots.  An opportunity to keep this tree of language and script alive and connect with this traditional relationship is being offered to everyone above 12 years of age at Simlapal “Chirgal Seched Akhda”.  Admission of students who want to write and read in “Ol Chiki” is going on through online.  You can visit the website link below for more details.

For Admission & Syllabus Details Visit: https://chirgalchir.blogspot.com/

                                                                     https://umul01.blogspot.com/

ভাষা হল সাংস্কৃতিক পরিচয়ের একটি মূল উপাদান, এবং লিপি গুলি হল সেই পাত্র যা একটি সম্প্রদায়ের ঐতিহ্যের সারাংশ বহন করে।  ১৯২৫ সালে পন্ডিত রঘুনাথ মুর্মু দ্বারা বিকশিত অল চিকি লিপিটি সাঁওতালি সংস্কৃতির গভীরভাবে প্রোথিত।  ওল চিকি শেখাটা শুধুমাত্র ভাষাগত জ্ঞান প্রদানের জন্য নয় বরং সাঁওতালি জনগণের সাংস্কৃতিক ঐতিহ্য সংরক্ষণ ও উদযাপনের বিষয়েও হস্তান্তর করে।  ভাষা জ্ঞান একটি জাতির সদস্যদের মধ্যে গর্ব ও পরিচয় বৃদ্ধির একটি মাধ্যম হয়ে ওঠে, যা নিশ্চিত করে যে ভবিষ্যত প্রজন্ম যেন এই শিকড়ের সাথে সংযুক্ত হয়। ভাষা ও লিপির এই বৃক্ষকে বাঁচিয়ে রাখতে ও এই পারম্পরিক সম্পর্কের সাথে যুক্ত হওয়ার একটি সুযোগ প্রদান করা হচ্ছে ১২ বছরের বেশী বয়সী সর্বজনকে সিমলাপাল “চিরগাল সেচেদ আখড়াতে” । “অল চিকিতে” লিখতে ও পড়তে ইচ্ছুক শিক্ষার্থীদের ভর্তি চলিতেছে অনলাইন এর মাধ্যমে। ওয়েবসাইট এর লিঙ্ক নিচে দেওয়া আছে বিশদভাবে জানার জন্যে ভিসিট করতে পারেন।

ভর্তি হওয়ার জন্য ও সিলেবাস সম্পর্কে বিস্তারিত জানতে ভিজিট করুন: https://chirgalchir.blogspot.com/                             ‌‌                                                                       https://umul01.blogspot.com/

Post a Comment

0Comments

Nothing

Post a Comment (0)